جشنواره شهید رجایی مهریز برگزار شد

 جشنواره شهید رجایی شهرستان مهریز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد ، امام جمعه و مدیران اجرایی مهریز برگزار شد. در این جشنواره که در محل فرماندار مهریز برگزار شد
 امام جمعه این شهر گفت: شهیدان رجایی و باهنر خود را وقف اسلام ، انقلاب و ارزش های معنوی نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین ' علی برهان ' افزود: همه مدیران اجرایی باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت بیشتر به مردم این شهیدان والامقام را الگوی عملی خود قرار دهند. همچنین فرماندار مهریز گفت: دولت نهم و دهم دولت خدمت و كار است و برای تحقق عدالت اجتماعی و خدمت به مردم و بخصوص اقشار ضعیف جامعه گام های خوبی را برداشته است .

 احمدعلی زارعزاده خاطر نشان كرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید برای تحقق اهداف این دولت كه همان اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است سخت تلاش نمایند.

در این جشنواره بر لزوم حضور و مشاركت جدی همه مدیران اجرایی در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاكید شد.

 در پایان این جشنواره بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) ، فنی و حرفه ای و راه و ترابری مهریز به عنوان سه دستگاه نمونه ، اداره برق ، بنیاد مسكن و میراث فرهنگی به عنوان واحد های عملیاتی نمونه و همچنین سید حسین سالاری به عنوان مدیر نمونه و عباس دهقانی زاده و محمدرضا صمدی هم به عنوان كارمندان نمونه شهرستان مهریز معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا